Frânge-mă.

Când am ajuns, dormeai.
Am intrat cât am putut de încet pe ușă, să nu-ți stric somnul dulce.
Dormeai frumos, ca un pui de om, dar un pui gigant, îmbrăcat în boxeri albi și piele măslinie. Oh, sensuality…
Erai atât de minunat și atât de al inimii mele.
Te-am privit, iar mândria că ești al meu mi-a umplut inima de bucurie și extaz.
Am lăsat ușor și rafinat sticla de vin pe masă și am mers spre cuier să-mi las pardesiul.

Eram udă din cap până în talpă.
Rochia bej îmi era udă leoarcă, sânii mi se conturau frumos și ademenitor, arătând tineri,neliniștiți și fericiți, iar “culotte(le)” … ah, negri dantelați, se zăreau vulgar prin rochia-mi semitransparentă.

Părul, șaten, contrasta cu pielea albă, parcă neatinsă de soarele verii, iar unghiile care curând aveau să se înfigă adânc în spatele tau, aveau pe ele roșul ăla care te-nebunea, ca pe orice bestie veritabilă.

Eram în fața cuierului și încercam, deloc răbdatoare, să prind nenorocirea aia de pardesiu când, aproape pe nesimțite, ți-ai pus mâinile de jur împrejurul taliei mele și m-ai sărutat pe urechea stângă.

‘ma god, cât te iubeam!

M-am întors, te-am îmbrățișat și te-am sărutat, încercând să prind într-un sărut toate cele 10 vieți pe care le-aș fi vrut cu tine.
Am încercat zadarnic să te fac să mă lași câteva minuțele.
Te purtai de parcă nu m-ai fi auzit.
Mâinile tale erau deja sub rochia mea, dezlipind materialul ăla ieftin de pe mine, ca să te lipești tu în loc.

Printre copilărești chicoteli, tremur și respirații scandate, cu picioarele în jurul taliei tale și udând peretele ăla pe care mă urcasei, îți spuneam că te ador.
Te iubeam și iubeam să te știu peste tot în mine.
Iubeam să fii parte din mine, să fim un singur trup, să ne contopim cum se contopea ploaia aia care mă udase cu pământul pe care l-aș săruta, doar de te-aș avea din nou. Și-mi răspundeai că mă iubești prin brutalitatea aia care știai că-mi e plăcere vinovată dar divină.

Ne sprijineam frunțile una de cealaltă, respirația ta era și a mea, buzele abia ni se atingeau cu o blândețe și-o dragoste demnă de cel mai siropos film, dar siropul cel mai dulce, filmul cel mai bun se derula, de fapt, în partea inferioară.
Barbaritatea cu care legile fizicii își făceau treaba atunci când ricosam din trupul tău gol în peretele din spate îmi dădeau niște fiori fantastici și singura modalitate prin care mă puteai opri din a-mi cânta plăcerea prin gemete și țipete era să-mi tai corzile vocale.

Nu ne-am mai dezbrăcat.
A nu știu câta oară, hainele erau un impediment prea mic pentru pasiunea dintre noi. Lucrurile se potriveau și cu ele acolo.
Nu încurcau cu nimic…

M-ai susținut în continuare în brațe și mi-ai cărat trupul ud și mistuit de plăcerea aia halucinogenă în camera noastră.
M-ai întins pe pat și ai coborât în timp ce-mi sărutai sânii, apoi abdomenul pitic. Când mi-ai sărutat coapsele, spatele mi s-a arcuit, am ajuns să cred că intensitatea senzațiilor mă va face să-mi pierd conștiința.

Cu o mână smulgeam cearșaful de pe pat, iar pe cealaltă o mușcam, doar să-mi pot stăpâni țipetele.
Plămânii mei păreau că nu pot primi destul aer, mâinile îmi erau amorțite, iar capul departe, într-un soi de Rai păcatos, în care îngerii își pătaseră aripile cu păcatul desfrânării.

Ah, dulce desfrânare…

Și deși eram deja pierdută, nu te-ai oprit, nu mi-ai dat timp să-mi revin.
Și culmea, nu mi-a displăcut deloc.
M-ai privit cu-n zambet diabolic schițat în colțul gurii și ți-ai contractat mușchii fesieri dur deasupra mea.
Ai continuat într-un ritm alert, până când te-ai pierdut și tu…

ADOR momentele post-ceartă în care îmi dai iubire pentru iertare.

Am desfăcut sticla de vin, ai pus în pahare, te-ai pus pe parchet și ți-ai aprins o țigară.
Nu-mi puteam dezlipi ochii de pe tine.
Erai atât de frumos când erai fericit!
Și pentru că țineam la frumusețea ta, mi-am dezgolit trupul și sufletul, m-am apropiat de ale tale clavicule și ți le-am sărutat pătimaș.
Ți-am sărutat buzele, apoi gâtul, apoi umerii și spatele.
Ai lăsat țigara, ai tras aer rece în piept și te-ai lăsat devorat…
Plăcerea pe care o simțeam atunci când știam că te consum și că te fac să arzi precum țigara care-ardea singură în scrumiera de lângă noi era din altă lume.
Ș-apoi, exact în același timp în care ne-am privit în ochi și ne-am promis veșnicia din priviri, mi-ai prins degetele în palma ta, m-ai strâns de mână , mi-ai mușcat buzele…ah, și ne mișcam atât de frenetic, aproape disperat, de parcă trebuia să devenim unul singur contra timp.

Ritmul iubirii pasionale a încetinit, timp în care ai tras ultimile fumuri din acea biată țigară , și am sorbit câte-o gură de vin, ca apoi să ne lăsăm din nou purtați de instinctele noastre primare.

Tu – cu mâna în parul meu,
Eu – cu unghiile-n spatele tau.

Vin, țigări, iubire, pasiune animalică , orgasme și miros de portocale.

Cu dragoste și dorință pân’ la nemurire.

tumblr_n6fqw7pIf81qb9pu1o1_1280

Leave a Reply

